سلاح ورزی گفت: برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران با ترغیب سرمایه گذاران به اجرای پروژه های مختلف می تواند به اقتصاد ملی کشور کمک نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حسین سلاح ورزی در همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تهران که در برج میلاد برگزار شد، گفت: این همایش معرفی فرصت ها و ظرفیت هایی است که برای سرمایه گذاری در شهر تهران وجود دارد و در کنار آن به دلیل اینکه در طول 10 سال گذشته به دلیل شرایط حاکم بر اقتصاد کشور نرخ تشکیل سرمایه ناچیز بوده است به عنوان شروع سرمایه گذاری و مشارکت در شهر تهران می تواند منجر به کمک به اقتصاد ملی کشور باشد.

 

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران افزود: امنیت سرمایه گذاری در ایران هم اکنون با دو مشکل مواجه می باشد، اول اینکه اقتصاد پیش بینی پذیر نیست و در کنار آن سرمایه گذاران به سختی می توانستند در طرح ها حضور پیدا کنند و دومین مسئله نیز این است که نگرانی هایی را در رابطه با محترم شمردن مالکیت خصوصی در اقتصاد مطرح می باشد.

 

وی افزود: اگرچه به نظر می رسد در کشور موضوع سرمایه گذاری مرتبط با موضوع جذابیت و سودآوری پروژه ها نیست موضوعات دیگری نیز در سرمایه گذاری اهمیت دارد که مهمترین آن سهولت فضای کسب و کار است.

 

وی افزود: اگر شهرداری در بهبود فضای کسب و کار و کاهش مقررات دست و پاگیر در فضای سرمایه گذاری کشور پیش قدم باشد، تاثیر مثبتی بر امور می تواند داشته باشد.

 

 

کد خبر 1193552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha