تیپ «۵۵ هوابرد» شیراز ۲ هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است

امیر رضایی گفت: تیپ «۵۵ هوابرد» شیراز ۲ هزار و ۳۰۰ شهید و بیش از ۱۲ هزار جانباز و یک هزار و ۳۰۰ آزاده سرافراز تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امیر «ابوالقاسم رضایی»، امروز (چهارشنبه 15 تیر) در مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری سروان شهید «رضا کریمی» که میدان صبحگاه تیپ «55 هوابرد» شیراز برگزار شد، گفت: شهید کریمی آرزوی شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) را داشت و (علیهم السلام) را داشت و تیپ «55 هوابرد» شیراز 2 هزار و 300 شهید و بیش از  ۱۲ هزار جانباز   و یک هزار و 300 آزاده سرافراز تقدیم انقلاب کرده است.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس افزود: راه شهیدان باید سرلوحه سربازان ایران اسلامی قرار بگیرد و شهادت در راه خدا نصیب افرادی می شود که مخلصانه برای اعتلای نظام مقدس اسلامی ایران تلاش و کوشش می کنند.

خاطر نشان می شود، مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر مطهر این شهید گرانقدر با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و مردم شهید پرور شیراز در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) برگزار شد و پیکر مطهر شهید «کریمی» در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد و همچنین مراسم بزرگداشتی این ساعت ۱۶ در مسجد «خاتم الانبیا (ص)» در خیابان «احمدی جنوبی» شیراز برای بزرگداشت این شهید گرانقدر برگزار شد.

سروان شهید «رضا کریمی» از حافظان قرآن کریم و فرمانده یکی از گروهان‌ های پیاده تیپ «55 هوابرد» شیراز در حین اجرای عملیات آموزش چتربازی در منطقه «نصرآباد» اصفهان دچار سانحه و به فیض شهادت نائل شد.

کد خبر 1193597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha