بیش از ۲ هزار گردشگر در مدارس آستارا اسکان داده شدند

خالقوردی‌پور گفت: ۲ هزار و ۲۳۴ گردشگر فرهنگی در مدارس بندر آستارا اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «بیژن خالقوردی‌پور» امروز(چهارشنبه، ۱۵ تیر) در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: از ابتدای تیرماه تاکنون ۲ هزار و ۲۳۴ گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا اسکان داده شدند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا افزود: این تعداد مسافر در قالب ۵۴۷ خانوار در مدارس آستارا اسکان داده شدند.

 

وی با بیان‌اینکه گردشگران فرهنگی در ۱۰ واحد آموزشی با ۷۶ کلاس درس اسکان داده می‌شوند، تصریح‌کرد: تعداد کلاس‌های درجه الف و ب به ترتیب ۲۹ و ۴۷ باب است.

 

خالقوردی‌پور گفت: مدارسی که گردشگران فرهنگی در آن اسکان داده می‌شوند به امکاناتی همچون فرش، موکت، یخچال، تلویزیون، تشک ، گاز سه‌شعله و سیستم گرمایشی مجهز هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا به اسکان گردشگران فرهنگی در خانه معلم این شهرستان اشاره کرد و افزود: در خانه معلم که به ۶ اتاق و ۲۳ تخت از آغاز اجرای طرح اسکان گردشگران تاکنون ۳۴۵ نفر در قالب ۹۰ خانوار موردپذیرش قرار گرفته‌اند.

 

خالقوردی‌پور با بیان‌اینکه ارائه خدمات به گردشگران فرهنگی توسط چهار نفر از عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ادامه داد، خاطرنشان‌کرد:‌ در راستای رفاه حال مسافران نوروزی ۳ ‌هزار بروشور گردشگری در سطح شهرستان توزیع و ۲۰ عدد بنر راهنما نصب شده است.

کد خبر 1193615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha