دانشگاه‌های خوزستان، به پیشرفت و توسعه‌ استان، نگاه ویژه داشته باشند

خانچی با تاکید بر ضرورت توحه دانشگاه‌های خوزستان، به پیشرفت و توسعه‌ استان گفت: مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی با تلفیق ابعاد نظری و اجرایی مسائل و چالش‌های استان، سرعت و کیفیت حل این مسائل را بسیار بالا ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد خانچی» امروز در دیدار با رؤسای دانشگاه‌های شهید چمران و آزاد اهواز، با تأکید به نقش مهم علمی و نظری دو دانشگاه شهید چمران و آزاد اهواز، از عزم مدیریت استان از هم‌افزایی روزافزون مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی خبر داد و اظهار کرد: مراکز علمی و دستگاه‌های اجرایی با تلفیق ابعاد نظری و اجرایی مسائل و چالش‌های استان، می‌توانند سرعت و کیفیت حل این مسائل را بسیار بالا برده و رضایت‌مندی مردمی را به همراه داشته باشند.

 

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: با وجود هیئت علمی توانا و عالم در دو دانشگاه شهید چمران و آزاد، می‌توان استان خوزستان را به جایگاه اصلی و در شأن مردم نجیب استان رساند.

 

در این دیدار، «محمدعلی آخوندعلی» رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از برگزاری این نشست تصریح کرد: دانشگاه شهید چمران با وجود هیئت علمی کاردان و توانمند، می‌تواند در حل مسائل و چالش‌های اصلی همچون مدیریت آب و برق و همچنین در حوزه‌های ترافیک و مدیریت شهری، به کمک دستگاه‌های اجرایی بیاید‌.

 

«علی افروس» نیز ضمن قدردانی از برگزاری این نشست، از راه‌اندازی اندیشکده علمی حل نظام‌مند مسائل استان خبر داد و ابراز کرد: دانشگاه آزاد، با وجود یک هزار و ۵۰۰ عضو هیئت علمی، نقش بی‌نظیری در حل مسائل استان دارد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اهواز از راه‌اندازی مرکز پژوهشی ریزگرد‌ها در این دانشگاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با نگاه ویژه معاون محترم عمرانی استاندار، شاهد ایجاد تحول در حل علمی مسائل استان خواهیم بود.

 

کد خبر 1193642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha