منشور غدیر سرمایه اصلی شیعه/اجتماع بزرگ غدیریون در مازندران برگزار شود

حسینی پور به پیشینه دینی و ارادت مردم شریف مازندران به امام علی(ع) اشاره کرد و خواستار برگزاری اجتماع عظیم غدیریون در این استان علوی تبار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» عصر روز گذشته(۱۵تیر) در پیش نشست نخستین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج البلاغه درجهان که در مجتمع اهل بیت(ع)ساری برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با الگوپذیری از منشور غدیر بروز و ظهور کرده، اظهار کرد: برخی از شاخص های جمهوری اسلامی ایران که در جهان به منصه ظهور گذاشته شده تاثیرات وضعی منشور غدیر است.

 

استاندار مازندران بابیان اینکه سیاست های منشور غدیر برای اولین بار توسط امام خمینی(ره) در زمان پیروزی انقلاب اسلامی اجرا شد، افزود: همین سیاست ها با هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی تثبیت شده است.

 

وی با بیان اینکه غدیر توسط حضرت روح الله تبیین شد، ادامه داد: ما امروز بعضی از دوستان که نگاهشان این است که غدیر مهجور مانده است اما من معتقدم منشور غدیر توسط مردم ولایت ایران و توسط خمینی کبیر و رهبری در دنیا تصویر شده است.

 

حسینی پور با بیان یانکه امروز جغرافیای سیاسی جهان درحال تغییر است، ادامه داد: این اثرات منشور غدیر است که توسط جمهوری اسلامی ایران پیاده سازی شده است.

 

وی به فرموده امام خمینی(ره) که باید انقلاب به دنیا صادر شود اشاره و بیان کرد: این انقلاب قرار نیست بابخشنامه صادر شود بلکه انقلبا که باید صادر شود منشور غدیر بوده است.

 

حسینی پور بر لزوم تبیین و ترویج نهج البلاغه تاکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران منشور غدیر را اجرا کرد و امروز منشور غدیر به نقطه اوج خود نزدیک شده است و دجال و استکبار جهانی از اجرای این منشور هراس دارند.

 

وی استکبار از اصال غدیر به ظهور امام زمان(عج) می هراسد، اظهار کرد: مردم شریف مازندران با تقدیم ۱۰هزار و ۴۰۰شهید منشور غدیر را اجرا کردند.

 

حسینی پور با بیان اینکه امروز تشیع در غربت نیست، گفت: امروز تفکر تشیع به عنوان یک تفکر ناب در مقابل تفکر شیطانی استکباری عیادی غرب می ایستد و خود نمایی می کند.

 

وی به پیشینه دینی و ارادت مردم شریف مازندران به امام علی(ع) اشاره کرد و خواستار برگزاری اجتماع عظیم غدیریون در این استان علوی تبار شد.

کد خبر 1193667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha