۲۳ عنوان کلاس فرهنگی و ورزشی در آستارا برگزار می‌شود

خالقوردی‌پور گفت: با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان ۲۳ عنوان کلاس فرهنگی، هنری و ورزشی در تابستان برگزار می‌شود.

«بیژن خالقوردی‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: ۲۳ عنوان کلاس فرهنگی، هنری و ورزشی در ۱۰ مرکز اقماری با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در طول تعطیلات تابستان در حال برگزاری است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه حفظ، احکام، تجوید، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، صوت و لحن، اذان، نقاشی، خوشنویسی، سواد رسانه‌ای، فن بیان و سخنوری، کامپیوتر، کمک‌های اولیه و خیاطی عناوین کلاس‌های فرهنگی هنری هستند، افزود: شهریه هر کلاس ۵۰ هزار تومان است.

 

وی مکان برگزاری کلاس‌های فرهنگی و هنری را دارالقرآن، پژوهشگاه، کانون فرهنگی و تربیتی حضرت امام خمینی(ره) و مدارس شهید علی انصاری و شهید مرحبا دانست و تصریح‌کرد: به شرکت کنندگان در کلاس‌های فوق گواهینامه معتبر اعطاء می‌شود.

 

خالقوردی‌پور با اشاره به اینکه شنا، ژیمناستیک، والیبال، فوتبال، اسکیت، بدمینتون، تکواندو، کاراته، بستکبال، هندبال و شطرنج کلاس‌های ورزشی اداره آموزش و پرورش بندر آستارا در طول اوقات فراغت برای دانش‌آموزان است، گفت: مکان برگزاری کلاس‌های مذکور سالن‌های ورزشی آزادی، شهید علی انصاری، لطف‌الهی، خانه تنیس ظهیرنیا و زمین چمن فارابی است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا هزینه پیش‌بینی شده برای کلاس‌های ورزشی را ماهانه ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام کلاس‌های فرهنگی، هنری و ورزشی می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مراجعه کنند.

 

وی با بیان‌اینکه کلاس‌های اوقات فراغت از ۷ تیر آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد، تصریح‌کرد: تاکنون حدود ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس شهری و روستایی برای ثبت‌نام در کلاس‌های اوقات فراغت اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

خالقوردی‌پور، غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان را یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها و متولیان امر تعلیم و تربیت دانست و خاطرنشان‌کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت یکی از مهم‌ترین فرصت‌های تربیتی است که توجّه به آن از نظر اجتماعی، فرهنگی و تربیتی برای دانش‌آموزان ثمربخش است.

کد خبر 1193672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha