۴۹ درصد آرای حل اختلاف کار در آران و بیدگل سازشی بوده است

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل گفت: ۴۹ درصد آرای صادره در هیئت های حل اختلاف کار در شهرستان آران و بیدگل در سال گذشته سازشی بوده است.

حسن اربابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت:  در راستای ایجاد سازش و حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی و با تلاش اعضای مراجع حل اختلاف کار شهرستان آران و بیدگل، در سال گذشته ۴۹ درصد آرای صادره در  هیأت حل اختلاف این شهرستان به صورت سازشی بوده و پرونده به صورت توافقی مختومه شده است.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل افزود: در یک سال گذشته  در هیأت حل اختلاف این شهرستان ۲۲۶ جلسه برگزار شده است و ۱۰۸ رأی صادر شده که ۴۹ درصد از آرای صادره به صورت سازشی بوده است.

 

اربابی ادامه داد: همچنین ۹۱۷ جلسه هیأت تشخیص در این شهرستان برگزار شده و ۷۱۴ رأی صادر شده است که از این میزان ۳۶ درصد به صورت سازشی بوده است.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: شهرستان آران و بیدگل در  تشکیل تشکل های کارگری و کارفرمایی و تعداد آرای سازشی در مراجع حل اختلاف رشد قابل توجهی داشته است.

 

اربابی افزود: شهرستان آران و بیدگل ۳۰ هزار کارگر بیمه شده و ۸۱۰ واحد تولیدی و ۵ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد و اکثر واحدهای اقتصادی این شهرستان در زمینه نساجی و فرش مشغول فعالیت هستند و نقش مهمی در تولید و اقتصاد کشور ایفا می کنند.

کد خبر 1193680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha