جمع آوری ۶۰۰ میلیون تومان نذورات عید قربان در قزوین

ظاهری از جمع آوری ۶۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی ویژه عید قربان در استان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ناصر ظاهری» در نشست خبری که امروز (پنجشنبه 16 تیر) در سالن جلسات کمیته امداد قزوین برگزار شد، بیان کرد: در آستانه عید سعید قربان قرار داریم و یکی از برنامه هایی که هر ساله در این مناسبت صورت می گیرد، تأمین گوشت قربانی از محل نذورات مردمی برای نیازمندان است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: مردم شریف که نذر قربانی دارند می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری نذورات خود را اهدا کنند.

 

وی عنوان کرد: اگر خیران و نیکوکاران می خواهند در این کار خداپسندانه به صورت پرداخت نقدی مشارکت داشته باشند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ واریز کرده و یا از طریق کد #1*028*8877* کمک ها و نذورات خود را واریز کنند.

 

ظاهری اعلام کرد: کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردم به صورت نقدی و غیرنقدی است که برای نذورات غیرنقدی و کسانی که نذر قربانی دارند، محلی تعیین شده است که برای این منظور کشتارگاه دشت بره در جاده بویین زهرا تعیین شده که مردم خیر و نیکوکار استان ۶۰۰ میلیون تومان واریز کرده اند و گوسفندها در این مکان به صورت بهداشتی و شرعی ذبح شده و برای توزیع تحویل ماشین ها شده و در همان روز عید قربان در بین خانواده های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد استان توزیع شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این کار خیر برکت در مال افراد را به دنبال دارد و از طرفی موجب رفع نیاز محرومان شده و مورد رضای خداوند متعال است و ان شاالله کسانی که در این کار خیر مشارکت می کنند با ثواب حجاج شریک باشند.

کد خبر 1193714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha