پروژه مجتمع حیات طیبه سنندج دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است

احمدی گفت: پروژه مجتمع حیات طیبه سنندج که ساخت آن از سال ۱۳۹۱ آغاز شده، دارای ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، احمدی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان صبح پنج شنبه ۱۶ تیرماه در جریان بازدید معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از پروژه مجتمع حیات طیبه سنندج گزارشی از روند ساخت پروژه ارائه کرد و با بیان اینکه ساخت این پروژه آموزشی از سال ۱۳۹۱ آغاز شده است و دارای 48 کلاس درس است، اظهار کرد: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه بزرگ 65 درصد است.

 

 

وی از آماده شدن 2 بلوک مجتمع آموزشی خبر داد و گفت: برای تجهیز این پروژه مشکلی نداریم و در صورت تامین اعتبار و به محض تکمیل،  تجهیزات آن نیز تامین و مستقر خواهد شد.

 

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خواستار تخصیص اعتبارات بخش نوسازی به منظور تکمیل و تحویل پروژه های آموزشی استان شد.

 

 

حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج نیز در این بازدید گزارشی از جمعیت دانش آموزی، پروژه های در دست ساخت، کمبود ها و مشکلات ناشی از فضاهای آموزشی به خصوص در مناطق حاشیه شهر و مناطق منفصل شهری ارائه کرد.

 

 

گفتنی است؛ در این بازدید پیمان کار پروژه نیز گزارشی از مراحل ساخت و اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ارائه و معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از اهتمام مسئولین استان و دست اندرکاران امر در پیگیری اقدامات تشکر کرد.

کد خبر 1193715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha