ساخت یک مرکز جامع سلامت در خیابان کارگر کاشان

رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان از قول مساعد خیّر سلامت کاشانی برای ساخت یک مرکز جامع سلامت در خیابان کارگر این شهرستان خبر داد.

دکتر علیرضا مفرح در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در نشست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با رئیس هیات امنا شهرک صنعتی جعفر آباد کاشان، نیازهای بخش سلامت و بهداشت و درمان مردم منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح شد.

 

رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: در این نشست، دکتر کورش ساکی و سید رضا لاجوردی در خصوص نیازهای بهداشت و درمان این شهرک صنعتی و به طور کلی نیازهای حوزه سلامت در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کاشان بحث و تبادل نظر کردند.

 

مفرح ادامه داد: در این جلسه سید رضا لاجوردی رئیس هیات امنا شهرک صنعتی جعفر آباد که از خیرین بنام کاشانی است برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی کاشان در جهت رفع نیازهای حوزه سلامت منطقه قول همکاری داد.  همچنین مقرر شد نیازهای حوزه سلامت از سوی دانشگاه اولویت بندی شده و در جلسه دیگری که با حضور جمعی از خیرین مدرسه ساز و خیرین حوزه سلامت کاشان برگزار خواهد شد اعلام تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

 

رئیس اداره سازمانهای مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: سید رضا لاجوردی در این جلسه برای ساخت یک مرکز جامع سلامت در خیابان کارگر کاشان در نزدیکی مدرسه خیر ساز لاجوردی قول مساعد داد.

 

به گفته وی، لاجوردی هم اکنون در حال احداث یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ در شهرک صنعتی جعفرآباد کاشان است که زمین آن هم به متراژ یک هزار مترمربع  از سوی خود خیّر اهدا شده و این پایگاه مجهز به پد هوایی جهت راه اندازی اورژانس هوایی در این منطقه خواهد بود.

 

مفرح ادامه داد:  سید رضا لاجوردی همچنین مدرسه ای بسیار مجهز که دارای سالن سرپوشیده ورزشی و  یونیت دندانپزشکی و ... است در خیابان کارگر کاشان احداث و راه اندازی نموده است.

 

شهرک صنعتی جعفر آباد از مناطق صنعتی مهم کاشان است که در مسیر جاده کاشان – اردستان ( کاشان – نطنز) واقع شده است./

کد خبر 1193741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha