حمایت ویژه کمیته امداد مازندران از خانواده های دارای فرزند چندقلو

عمادی ترکامی، گفت: در سه ماهه نخست سالجاری یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف به‌صورت بلاعوض و وام به خانواده‌های دارای فرزند چند قلو کمک شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید موسی عمادی ترکامی» امروز(۱۶تیر) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  80 هزار خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: بخشی از ماموریت های این نهاد حمایتی با همراهی خیرین، مراکز نیکوکاری و ... محقق می شود.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران، گفت: در سه ماهه نخست سالجاری یک میلیارد و 340 میلیون تومان در بخش‌های مختلف به‌صورت بلاعوض و وام به خانواده‌های دارای فرزند  چند قلو کمک شد.

 

وی افزود:پس از انجام تحقیقات میدانی و دریافت استعلام از سازمان‌های مرتبط 6 خانواده پر نوزاد در سطح استان شناسایی و از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شدند.

 

عمادی تصریح کرد: حمایت از این خانواده‌ها در قالب پرداخت کمک‌معیشت، تهیه مسکن ، وام مسکن ،  است.

 

وی بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال  90 میلیون تومان به‌عنوان کمک‌معیشت به 6 خانوار پر نوزاد پرداخت شد.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران ادامه داد: همچنین 570 میلیون تومان برای خرید و تکمیل منزل مسکونی به‌صورت بلاعوض و  نیز 180 میلیون تومان به‌عنوان وام خرید مسکن و 500 میلیون تومان برای اشتغال به این خانواده ها کمک شده است.

 

کد خبر 1193755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha