طرح «نذر قربانی رضوی» در طبس اجرا می شود

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: به مناسبت عیدسعید قربان طرح «نذر قربانی رضوی» به منظور انجام سنت نیکوی قربانی و کمک به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه در شهرستان طبس اجرا می شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن دهم ذی‌الحجه مصادف با عید سعید قربان زمینه مشارکت عموم مردم در سنت حسنه قربانی روز عید فراهم شد.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با اشاره به اجرای طرح «نذر قربانی رضوی» در طبس گفت: در این طرح، همه مردم می‌توانند با پرداخت نذر خود برای سنت حسنه قربانی به آستان قدس، به هر میزان ممکن در هزینه خرید دام مشارکت کنند.

 

وی در ادامه بیان کرد: این طرح به همت آستان قدس رضوی برای انجام سنت نیکوی قربانی و کمک به اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه در شهرستان طبس اجرا می شود.

 

قاسم زاده در خصوص نحوه مشارکت مرم در این طرح گفت: دفاتر نذورات مستقر در مبادی ورودی و صحن‌های آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) آمادگی دریافت هزینه یک رأس دام زنده یا مبلغ دلخواه مراجعان را دارند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09133596202 تماس بگیرند.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در پایان عنوان داشت: در عیدسعید قربان سال گذشته در راستای اجرای این طرح 300 را قربانی اهدایی خیرین و مردم استان بین نیازمندان و محرومان خراسان جنوبی در قالب گوشت گرم و اطعام رضوی توزیع شد.

کد خبر 1193768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha