ارائه خدمات درمانی ارزان علت استقبال از مراکز درمانی جهرم است

رضایی کوچی گفت: وجود زیر ساخت های مناسب درمانی، ارائه خدمات درمانی ارزان و حضور پزشکان متخصصین و فوق تخصص حاذق باعث شده تعداد مراجعین از شهرستان ها و حتی استان های همجوار به جهرم زیاد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (پنجشنبه ۱۶ تیر) در نشستی که در حاشیه بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی جهرم انجام شد، گفت: خدمات بهداشتی و درمانی که در جهرم به بیماران ارائه می شود در مقایسه با دیگر شهرستان های فارس در تراز بالاتری قرار دارد و انتظار داریم که تخصیص اعتبارات پروژه های بهداشتی درمانی شهرستان در حد مرکز استان باشد.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: وجود زیر ساخت های مناسب درمانی، ارائه خدمات درمانی ارزان و حضور پزشکان متخصصین و فوق تخصص حاذق باعث شده تعداد مراجعین از شهرستان ها و حتی استان های همجوار به جهرم زیاد باشد.

 

وی بیان کرد: با افتتاح بیمارستان «سید الشهداء (ع)» فضای مطلوب تری برای خدمت رسانی به بیماران ایجاد شده که امیدواریم باقیمانده مسائل این پروژه عظیم درمانی هم مرتفع شود.

 

در پایان این نشست از همسر «شهید داوود علیان» به عنوان اولین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اهدای لوح توسط معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تقدیر به عمل آمد.

 

کد خبر 1193771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha