نصب گلدسته ها و گنبد آستان مقدس امامزاده شمس الدین(ع )

رضایی پور با اشاره به اجرای طرح بازسازی و مقاوم سازی بقاع متبرکه، گفت: امروز طرح نصب گلدسته ها و گند آستان مقدس امامزاده شمس الدین(ع) شهرستان دورود اجرایی شده است.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: طرح های عمرانی جهت احداث، تکمیل، بازسازی، مقاوم سازی و تعمیرات بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان لرستان در دست اقدام است.

 

وی افزود: درراستای اجرای این طرح عملیات ساخت، حمل و نصب گلدسته ها و لایه داخلی گنبد آستان مقدس امامزاده سیدشمس الدین (ع )شهرستان دورود، به اتمام رسید.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقافو امور خیریه لرستان بیان کرد: گلدسته ها و لایه داخلی گنبد، به صورت پیش ساخته و با استفاده از ورق استیل طلایی ساخته شده و در محل این امامزاده واجب التعظیم نصب شده است.

 

وی از ادامه طرح بازسازی ومقاوم سازی این بقعه متبرکه خبرداد و افزود: احداث ضریح جدید این امامزاده نیز در دست اقدام می باشد.

 

رضایی پور خاطرنشان کرد: این پروژه عمرانی، با پیگیری های مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان دورود، تماما توسط خیر نیک اندیش و نیکوکار «محمد باجلان»، تامین اعتبار شده است.

 

این خیر نیک اندیش، هدف از تامین اعتبار و اجرای این پروژه عمرانی را خدمت به آستان مقدس امامزاده شمس الدین ع و ارادت به ساحت ائمه معصومین و امامزادگان واجب التعظیم برشمرد و این اقدام را، قدمی کوچک برای تکریم این امامزاده عنوان نمود.

 

آستان مقدس امامزاده شمس الدین (ع )در روستای حشمت آباد شهرستان دورود و در فاصله ۱۰ کیلومتری جاده دورود - ازنا واقع شده و بسیار مورد توجه اهالی منطقه می باشد.

کد خبر 1193793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha