عرصه فرهنگی روحیه کار جهادی و انقلابی همچون سیره شهدا را می طلبد

حجت الاسلام اسدزاده گفت: عرصه فرهنگی روحیه کار جهادی و انقلابی همچون سیره شهدا را می طلبد تا انس و الفت بیشتری برای پیگیری مشکلات و معضلات مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عظیم اسدزاده» امروز (16 تیرماه) در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مسئله تربیت دینی در بین نسل امروز از اهمیت خاصی برخوردار است و باید نسبت به ضرورت این مسئله فعالان کانون های مساجد برنامه ریزی ویژه داشته باشند.

 

امام جمعه نمین افزود: لشکر سایبری دشمن به ویژه آمریکا و اسرائیل علیه ارزش های دینی و انقلاب به طور شبانه روزی در درصدد دین زدایی از جوانان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های ورزشی و اردویی جذاب های خاصی برای حضور نوجوانان و جوانان در مساجد فراهم می کند، اضافه کرد: مبلغین نقش مهمی در ترویج معارف دینی دارند و باید حضور فعالی در برنامه های فرهنگی داشته باشند.

 

حجت الاسلام اسدزاده ادامه داد: عرصه فرهنگی روحیه کار جهادی و انقلابی همچون سیره شهدا را می طلبد تا انس و الفت بیشتری برای پیگیری مشکلات و معضلات مردم داشته باشند.

 

در ادامه این دیدار، «مصطفی آمون» با بیان این مطلب که هم اکنون 584 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند، اظهار داشت: از این تعداد کانون 60 درصد کانون در مناطق روستایی و 40 درصد در مناطق شهری واقع شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ادامه داد: احیای کارکردهای مساجد و بازآفرینی فعالیت های فرهنگی از مهمترین برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در سال جاری با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» است.

کد خبر 1193809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha