مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند

جهانی با تاکید به اینکه مسئولین باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند، افزود: یکی از ضرورت‌ها برای حل مشکل، پاسخگویی به درخواست های مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ می باشد.

«علی جهانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  به امضای تفاهم نامه همکاری مشترک این اداره کل و دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری استان اشاره کرد واظهار داشت: تفاهم نامه همکاری مشترک دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری (سامانه سامد ۱۱۱) و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در راستای نیل به اهداف رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مردم استان به ویژه جامعه کار و تلاش در بستر سامد و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت های طرفین، امضا شد.

 

وی افزود: ارتباط و پاسخگویی به مردم با هر مسیری چه از طریق سامانه ها و دیدار چهره به چهره وظیفه همه مسئولان است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: در راستای اجرای نظام‌نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان و وزارت متبوع مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هموطنان بخصوص کارگران، کارفرمایان، کارآفرینان و کلیه کسانی که با جامعه کار و تولید مرتبط هستند این تفاهم نامه منعقد شد.

 

وی افزود: از اهداف مهم این تفاهم نامه، فراهم شدن زمینه ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی  است.

 

جهانی به برخی از مفاد این تفاهم نامه اشاره کرد و افزود : پاسخگویی به موقع و سریع به شکایات مردمی ، تعیین شماره تلفن جهت سهولت ارتباط با کارشناسان این اداره کل ، تهیه گزارشات مربوطه در دوره های زمانی خاص و ارسال به دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری از جمله مواردی بود که در این تفاهم نامه آمده بود.

کد خبر 1193811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha