احداث چهار هزار واحد مسکونی /سهم نیازمندان لرستانی ۴۵۰ واحد است

فتاح گفت: با مشارکت بنیاد علوی، چهار هزار واحد مسکونی برای خانوارهای دارای ۲ معلول و بیشتر، متقاضیان کمیته امداد و مددجویان بهزیستی ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « پرویز فتاح» امروز(16 تیر) در نشست طرح‌های محرومیت زدایی و سرمایه‌گذاری لرستان، افزود: محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان مهم ترین هدف بنیاد مستضعفان است.

 

وی ساخت مسکن را از برنامه های مهم بنیاد مستضعفان دانست و افزوود: با همکاری بنیاد علوی، چهار هزار واحد مسکونی با همکاری بنیادی علوی برای خانوار دارای ۲ معلول و بیشتر برای متقاضیان بهزیستی ایجاد می‌شود.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: سهم استان لرستان از احداث چهار هزار واحد مسکونی برای نیازمندان و خانواده های دارای 2 یا چند معلول 450 واحد است.

 

فتاح بیان کرد: ۲۰ هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن برای محرومین در حال ساخت است که ۶۶۰ واحد مربوط به لرستان می‌باشد در این راستا ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی دولت و مابقی آن توسط بنیاد مستضعفان تامین می‌شود.

 

تکمیل طرح های نیمه تمام در قالب برنامه طرح نو

 

وی اذعان داشت: اجرای برنامه با طرح نو می‌تواند در تکمیل پروژه ها کمک کند، در دولت سیزدهم با تلاش مدیران انقلابی نباید عجله کنیم و باید باتوجه به اعتبارات ناکافی اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم‌.

 

رییس بنیاد مستضعفان کشور افزود: در قالب این طرح، پروژه‌های نیمه تمام مهم لرستان و با اولویت بندی پیگیری می شوند.

 

نیروگاه سیکل ترکیبی تا پاییزه به بهره برداری می رسد

 

وی در ادامه با بیان اینکه  واحد بخار نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان خرم‌آباد با ۵۰۰ مگاوات ظرفیت پاییز امسال به بهره‌برداری می رسد، اظهار کرد: این طرح بزرگترین پروژه عمرانی و سرمایه‌گذاری لرستان است که توسط بنیاد مستضعفان ایجاد می‌شود.

 

فتاح بیان کرد: اقدام انقلابی به شعار نیست باید عمل شود، مدیران باید با تلاش مضاعف در تکمیل پروژه‌ها اقدامات لازم را انجام دهند. انقلابی‌گری به ایمان و اخلاص ما است و راه شهید سلیمانی باید ادامه داشته باشد

 

وی با اشاره به دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان، افزود:  بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۲۱ هزار بسته معیشتی لبنی به ارزش هر بسته ۶۰۰ هزار تومان با همکاری بنیاد علوی بین مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در لرستان توزیع می‌شود.

 

فتاح ادامه داد: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار کمک‌های موردی برای متقاضیان کمیته امداد و بهزیستی در لرستان پرداخت می‌شود.

 

اختصاص 100 میلیارد اعتبار برای اشتغال محرومان لرستانی

 

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه برای اشتغال محرومین لرستان اختصاص یافت، گفت: نتیجه پخش کردن وام منجر به بدهی می‌شود اما باید اعتبارات را به سمت اشتغالزایی سوق دهیم همچنین ۲ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح تغذیه زنان باردار محروم در لرستان توزیع خواهد شد.

 

فتاح بیان کرد: مدیریت مالی صحیح از نکات بارز یک مدیر انقلابی است و متأسفانه در این حوزه به خوبی عمل نشده و موجب محرومیت بیشتر در بسیاری مناطق می‌شود.

کد خبر 1193820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha