بدهی مشترکین برق خانگی ۶۰ میلیارد ریال است

مدیر توزیع نیروی برق شیروان گفت: بدهی مشترکین برق خانگی در شیروان ۶۰ میلیارد ریال است که رقم بالایی است و باید نسبت به پرداخت به موقع اقدام کنند.

«میثم ربانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: از مجموع بدهی مشترکین شرکت برق، ۶۰ میلیارد ریالی در بخش خانگی و ۴۰ میلیارد ریال اداری است که انتظار می رود مشترکان بدهی خود را هر چه سریع تر پرداخت کنند تا شاهد خدمات مطلوب تری به شهروندان باشیم.

 

مدیر توزیع نیروی برق شیروان عنوان کرد: بدهی مشترکین برق در این شهرستان ، ۱۰۰ میلیارد ریال است که بدهی بسیاری می باشد و با پرداخت بخشی از آن کمک بسیاری خوبی به این مجموعه خواهد شد.

 

ربانی با بیان اینکه این شهرستان ۱۷۰ روستا دارد، خاطرنشان کرد:  ۴۰ درصد مشترکان برق این شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی هستند، همچنین از ۷۰ هزار مشترک این شرکت، ۸۰ درصد شهری و ۲۰ درصد روستایی هستند.

 

وی با اشاره به پیک گرما و افزایش برق مصرفی شهروندان اضافه کرد: توصیه می شود در منازل مدیریت مصرف صورت گیرد و کولرهای آبی و اسپیلت را در دور کند قرار داده تا ناگزیر به اعمال خاموشی های گسترده نشویم.

 

وی تصریح کرد: به جهت حمایت از تولید، ساعت قطع خاموشی برق چاه های کشاورزی این شهرستان نسبت به قبل کاهش یافته است.

 

مدیر توزیع نیروی برق شیروان گفت: در این راستا برق چاه های کشاورزی از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۶ قطع می شود و در تمامی ساعات برق به صورت رایگان انرژی را دریافت می کنند که در مدیریت مصرف حجم بالایی کاهش صورت می گیرد، قبلا ساعت خاموشی، ۱۲ تا ۱۸ بود.

 

ربانی بیان کرد: بیش از ۳۰ درصد برق مصرفی روزانه این شهرستان در بخش کشاورزی است که در فصل گرما نیازمند مدیریت ویژه مصرف در این زمینه است.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد که ۷۰ هزار مشترک برق دارد.

 

کد خبر 1193823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha