تسهیل سرمایه گذاری در شیراز با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان شیراز

شیبانی گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان شیراز با تاکید استاندار فارس و با هدف شناسایی فرآیندهای صدور مجوز کسب و کار و تسریع در اخذ استعلامات دستگاه های اجرایی و تسهيل سرمايه گذاری های مولد تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «لطف الله شیبانی»، امروز (پنج شنبه 16 تیر) در اولین جلسه مربوط به راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان شیراز گفت: پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان شیراز با تاکید استاندار فارس و با هدف شناسایی فرآیندهای صدور مجوز کسب و کار و تسریع در اخذ استعلامات دستگاه های اجرایی و تسهيل سرمايه گذاری های مولد و در صدور پروانه بهره برداری متقاضیان سرمایه گذاری تشکیل شده است.

فرماندار شیراز افزود: تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان شیراز موجب بهبود شرایط سرمایه گذاری و تحقق توسعه پایدار شهرستان شیراز می شود و تمامی دستگاه های اجرایی باید تلاش خود را برای  پیشبرد اهداف عالیه آن به کار گیرند.

 وی اضافه کرد: ایجاد سامانه مشترک اطلاعاتی بین ادارات و دستگاه های اجرایی استان، مهم ترین راهکار تسریع در صدور مجوزهای کسب و کار است و امیدواریم که با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری شهرستان شیراز، اخذ مجوزهای کسب و کار و تامین زیرساخت های مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم شود.

شیبانی تصریح کرد: از این به بعد سرمایه گذاران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن برای انجام مراحل اخذ مجوز و شروع سرمایه گذاری های خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: استفاده از سامانه مشترک دستگاه های اجرایی و انجام استعلام های برخط از ماموریت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و دستگاه های اجرایی می توانند برای انجام توافقات و تفاهم نامه ها با اداره کل اطلاعات و فناوری اطلاعات فارس برای پاسخگویی استعلامات برخط اقدام کنند.

فرماندار شیراز تاکید کرد: افرادی که قصد سرمايه گذاری دارند مي توانند برای دریافت راهنمايی های لازم به دفتر مربوطه در فرمانداری شهرستان شیراز مراجعه کنند.

کد خبر 1193913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha