لزوم رفع تبعیض و بی عدالتی ها موجود نسبت به شهرستان زیرکوه

حجت الاسلام صباغیان گفت: امیدواریم تبعیض ها و بی عدالتی های انجام گرفته نسبت به شهرستان زیرکوه که در گذشته انجام شده بود رفع شود و در حوزه بهداشت و درمان و سلامت باید پیگیری جدی انجام شود تا آنچه در خور شأن مردم عزیز این شهرستان است به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، حجت الاسلام «حسن صباغیان» امروز (16 تیر) در شورای اداری زیرکوه اظهار داشت: فاصله بسیاری با دولت اسلامی تراز داریم و آنچه از خدمات و کارهای دولت جدید استشمام می شود بوی همان دولت تراز اسلامی است.

 

امام جمعه زیرکوه بیان کرد: مسئول یعنی کسی که همیشه در میدان و میان مردم است و امیدواریم با این همدلی و وحدت و تلاش شبانه روزی، روز به روز از بار مشکلات مردم کاسته شود.

 

وی در ادامه گفت: مسئولان این دولت مردمی تلاش خود را انجام می دهند و اگر کاری هم انجام نشود، همین که گوش شنوایی برای مردم هستند، مردم از آن ها راضی خواهند بود و حفظ تواضع و خدمت به مردم از تعالیم اسلامی است و در سیره اولیا و انبیای الهی می توان مشاهده کرد.

 

حجت الاسلام صباغیان با اشاره به اینکه سفر امروز استاندار به شهرستان مرزی زیرکوه دارای برکات زیادی بود، افزود: امیدواریم روز به روز تبعیض ها و بی عدالتی های انجام گرفته نسبت به شهرستان زیرکوه که در گذشته انجام شده بود رفع شود.

 

امام جمعه زیرکوه در پایان گفت: در حوزه بهداشت و درمان و سلامت باید پیگیری جدی انجام شود تا آنچه در خور شأن مردم عزیز این شهرستان است به سرانجام برسد و بدانید موضوع تامین امنیت برای حفظ جان مردم است.

کد خبر 1193955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha