۳ کیلومتر از مسیر بازارچه مرزی هلاله شمالی آماده سازی شده است

بهرام نیا با بیان اینکه در جانمایی بازارچه هلاله شمالی با توافق طرفین بهترین نقطه مشخص شده است، گفت: ۳ کیلومتر از مسیر بازارچه مرزی هلاله شمالی آماده سازی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، ظهر امروز( ۱۶ تیر) پس از بازدید از زیرساخت های اربعین در مسیر ایلام به مهران و محل احداث پارک پلی پروپیلن در صالح آباد، به مرز هلاله شمالی رفت و از زیرساخت‌های در دست احداث آن بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند امور قرار گرفت.

 

«حسن بهرام نیا» در این بازدید که معاونین استاندار و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند بر تسریع در آماده سازی بازارچه هلاله شمالی تاکید کرد و گفت: سه کیلومتر از مسیر بازارچه و مرز هلاله شمالی آماده سازی شده است.

 

وی در ادامه خواستار تهیه زیرساخت آب و برق در اسرع وقت شد و گفت: از چشمه غزال یک لیتر در ثانیه برای مصارف آب آشامیدنی و  برای حوزه بهداشت نیز از رودخانه  تلخاب آب تامین می شود.

 

 بهرام نیا با اشاره به اینکه در جانمایی بازارچه با توافق طرفین بهترین نقطه مشخص شده است، اظهار داشت: وجود مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق یک موهبت الهی است و باید از فرصت مرزها در راستای توسعه تجارت خارجی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

 

کد خبر 1193968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha