رعایت حجاب یک واجب شرعی و ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، رعایت حجاب را واجب شرعی و ضروری خواود و گفت: حفظ حجاب سبب تحکیم بنیان خانواده شده و جامعه آثار آن را لمس می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین 《سیداحمدرضا شاهرخی 》، امروز (۱۷تیر)، در خطبه های نماز جمعه این هفته بر ضرورت مبارزه با گرانفروشی تاکید کرد و اظهارداشت: این اقدام باید از درون کارخانه ها و جاهایی که تولید صورت می گیرد، انجام شود. 

 


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت ها، افزود: توجه به معیشت و اقتصاد مردم مورد توجه قرار گیرد.

 

عید قربان، عید بزرگ اسلام است


وی در ادامه با تبریک عید قربان، بیان کرد: عید قربان از اعیاد بزرگ اسلام است و در این روز قربانی کردن حجاج و قربانی مستحبی مردم در این روز مورد توجه قرار دارد.

 


رعایت حجاب و عفاف سبب تحکیم کانون خانواده ها می شود

 


نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنانش سالروز حجاب و عفاف را گرامی داشت و تصریح کرد: عفاف از سجایا و خصلت های اخلاقی است.

 


وی با بیان اینکه عفاف از سجایا و خصلت های اخلاقی است و حجاب پوشش ظاهری است، گفت: عفاف عالم درونی است که انسان را از گناه حفظ می کند .

 


امام جمعه خرم آباد بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: پایبندی به حجاب و عفاف سبب تحکیم بخشی بنیان خانواده ها می شود و جامعه و کشور آثار آن را لمس خواهد کرد.

 


حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه حجاب یک واجب شرعی است، بیان کرد: حجاب و عفاف باید همچون سلام فرمانده یک رویداد جهانی و ملی تبدیل شود.

 


وی با اشاره به اینکه دشمنان در پی رواج بی حجابی در جامعه اسلامی هستند، گفت: دستگاه های مربوطه باید با بی حجابی، حیوان گردانی، هوس بازی و ..برخورد کنند.

کد خبر 1194060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha