لزوم ثبات مدیریت ها در گیلان/ خدمات دولت اطلاع رسانی شود

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در پست های استان گیلان، گفت: در استان به مدیریت ها ثبات بدهید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله « رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 17تیر) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، با تاکید بر لزوم ثبات مدیریت در پست های استان گیلان، گفت: در استان به مدیریت ها ثبات بدهید.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: عدم ثبات در مدیریت ها آسیب های فروانی دارد.


امام جمعه رشت با بیان اینکه‌ در تغییر مدیریت ها با مردم بازی نشود اذعان داشت: به فرمانداران توصیه می کنم خدماتی که می شود به مردم بگویند.


وی گفت: ضعف در اطلاع رسانی اقدامات باید حل شود و خدمات دولت به مردم بیان شود.


فلاحتی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر در مرکز رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اسرائیل روز به روز به افول خود نزدیک می شود.


وی اعلام کرد: اکنون مسئله موجودیت اسرائیل مطرح است و از داخل دارند مضمحل می شوند و این بیانگر قدرت ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به نشست ناتو در اسپانیا و معرفی چین به عنوان تهدید اقتصادی و روسیه به عنوان تهدید نظامی گفت: در این نشست حرفی از ایران زده نشده و این نشان دهنده آن است که یا می خواهند ایران را منزوی کرده یا از مقابله با ایران ناامید شده اند.


وی خاطرنشان کرد: آمریکا، اروپا را فریب می دهد تا بتواند در مقابل چین و روسیه بایستد.

 

فلاحتی همچنین با گرامیداشت سالروز قیام مسجد گوهرشاد علیه کشف حجاب، گفت: اسلام با هر چه مخالف عفت است مخالفت دارد. 


وی اعلام کرد: اسلام نمی خواهد زن کالا باشد و می خواهد شخصیت زن و وجود او در جوامع محترم شمرده شود.


امام جمعه رشت گفت: این مخالف شان زن است که با آرایش و بدون حجاب بیرون بیاید و این یک آزادی واقعی نیست و آزادی استعماری است.


وی افزود: قلب دشمنان ما مملو از کینه از نظام اسلامی است و گمان می کنند چند بچه را تحریک به بی حجابی کنند کار نظام تمام است و این خیالی بیش نیست.


آیت الله فلاحتی خاطرنشان‌کرد: ایران عزیز دختران و زنانی دارد که با حجاب خود در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی حضور موثر دارند.

کد خبر 1194061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha