بانوان میدان دار فرهنگ سازی‌ عفاف و حجاب هستند

حجت الاسلام کاظم صادقی گفت: میدان دار فرهنگ سازی‌ عفاف و حجاب در حوزه‌های فردی و اجتماعی ابتدا بانوان می باشند و این بانوان هستند که باید مریم وار وارد میدان عفاف و حجاب شوند و جهاد عفاف را در جامعه‌ ترویج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۷ تیرماه حجت الاسلام «کاظم صادقی» در خطبه های نماز جمعه زهکلوت، گفت: امام علی (ع) مهمترین پیوند در میان مؤمنان را پیوند مکتب ولایت برمی شمرد که از هر پیوند دیگری از نژاد، زبان، ملیت، حزب، خانواده و ... برتر و والاتر است.

 

امام جمعه زهکلوت افزود: شعاع این پیوند الهی تمام زمان ها و مکان‌ها را فرا می‌گیرد و همه انسانهای گذشته و آینده در مجموعه الهی ولایت گرد هم می آیند.

 

وی با اشاره به این که جهاد عفاف فریضه اول برای بانوان مسلمان است، خاطرنشان کرد: میدان دار فرهنگ سازی‌ عفاف و حجاب در حوزه‌های فردی و اجتماعی ابتدا بانوان می باشند و این بانوان هستند که باید مریم وار وارد میدان عفاف و حجاب شوند و جهاد عفاف را در جامعه‌ ترویج دهند.

 

حجت الاسلام صادقی از ادبیات کودک و نوجوان سخن گفت و تصریح کرد: ادبیات کودک و نوجوان اولین سد در مقابل تهاجم فرهنگی است و در منظومه‌ فکری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ۲ مقوله‌ کتابخوانی و تربیت کودک از عوامل مهم رشد پیشرفت ملت ایران محسوب می شود.

 

خطیب زهکلوت ادامه داد: از ترکیب اين ۲ موضوع مهم می‌توان به اهمیت مقوله تولیدات فرهنگی و ادبی برای کودکان‌ و نوجوانان در اندیشه و نگاه رهبری پی برد.

 

وی با اشاره به شکست های رژیم صهیونیست‌ها، عنوان کرد: بدون تردید تقابل محور مقاومت و صهیونیست ها اين روزها در همه زمینه‌ها جریان دارد از جنگ لفظی مقامات گرفته تا اختلال در تاسیسات هسته‌ای و ترورها اين تقابل به وضوح قابل مشاهده است.

 

حجت الاسلام صادقی ابراز کرد: اکنون در گیری آنها بیشتر در حوزه سايبری است که هم هزینه کمتری دارد و از تقابل مستقیم بین دو طرف جلوگیری می‌کند.

 

امام جمعه زهکلوت اظهار کرد: محور مقاومت سال‌ها است که در مقابل رژیم صهیونیستی به سطح قابل توجهی از بازدارندگی نظامی رسیده و در عرصه سایبری نیز می‌تواند هزینه های تل‌آویو را بالا ببرد.

 

وی در خاتمه گفت: رژيم صهيونيستی تلاش دارد تا خود  را به عنوان یک قدرت سایبری معرفی کند اما بر خلاف تبلیغات رسانه ای اين رژيم در عرصه سایبری  بسیار آسیب پذیر بوده و شکست های زیادی را متحمل شده است.

کد خبر 1194066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha