بی حجابی مقدمه ای برای گسترش فساد اخلاقی است/ بهره گیری از معنویت برای موفقیت

حجت الاسلام میردامادی با اشاره به ترویج بی حجابی و بی حیایی در جامعه گفت: گسترش بی حجابی مقدمه ای برای گسترش فساد اخلاقی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام سید «مجتبی میردامادی« در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به نبرد دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: آنان از ابتدا تشکیل انقلاب دشمنی خود را با جنگ هشت ساله، مشکلات اقتصادی و فرهنگی ابراز کردند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: اعمال تحریم های ناجوان مردانه علیه نظام و ایجاد مشکلات اقتصادی موجب شده تا فرصت سازی برای صدمه به ممکلت بشود اما ملت ایران در برابر آنان ایستاده و با سرمایه گذاری در تولید تئوری آن ها رو به شکست است.

 

وی با اشاره به ترویج بی حجابی، بی حیایی در جامعه تصریح کرد: گسترش بی حجابی مقدمه ای برای گسترش فساد اخلاقی در جامعه به حساب می آید که منجر به شهوت رانی و دوری از معنویت و اخلاق می شود.

حجت الاسلام میردامادی اذعان داشت: به واسطه حجاب دختران به معنویت رسیده و از انحراف پسران جلوگیری خواهد شد اما در نبرد فرهنگ و ترویج ناهنجاری ها حجاب هدف قرار گرفته است.

 

وی از مردم خواست تا نسبت به ناهنجاری ها و فساد اخلاقی امر به معروف و نهی از منکر کنند و نیروی انتظامی با مصادیق بارز فساد برخورد قانونی داشته باشد.

 

بهره گیری از معنویت برای موفقیت

 

امام جمعه موقت اصفهان به جایگاه معنویت در جامعه وقدرت بی انتهای الهی اشاره کرد و گفت: مددگیری از این گنجینه قدرت سرانجام خوبی را مثل دوران دفاع مقدس رقم می زند.

وی صبر در برابر مشکلات را مهم خواند و افزود: از شرایط سخت با لطف خداوند مثل دوران دفاع مقدس می گذریم و با بهره گیری از معنویت به موفقیت می رسیم.

 

حجت الاسلام میردامادی روز عرفه را فرصتی برای راز و نیاز و کسب معرفت و تقوا دانست و گفت: در این ایام فرصت های معنوی برای خود ایجاد کنیم.

کد خبر 1194093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha