ساخت و سازهای غیرمجاز از مشکلات نواحی منفصل شهری بویژه نایسر سنندج است

وحیدی گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز را از عمده‌ترین مشکلات نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر سنندج دانست و گفت: امیدواریم بحث ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف و این مهم براساس نقشه باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، احمد وحیدی وزیر کشور جمعه 17 تیرماه در بازدید از ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج اظهار کرد: به دلیل ریشه‌دار بودن مشکلات در این ناحیه، نیازمند کار جهادی برای پاسخگویی به مطالبات مردم هستیم.

 

 

وی اضافه کرد: در نایسر مردم مشکلات زیادی دارند البته رسیدگی‌های خوبی هم صورت گرفته است اما چون مشکلات در این مناطق ریشه‌ای است، بدون همکاری و دلسوزی همه دستگاه‌ها، رفع مسائل این ناحیه میسر نیست.

 

 

وزیر کشور ساخت و سازهای غیرمجاز را از عمده‌ترین مشکلات نواحی منفصل شهری به ویژه نایسر سنندج دانست و افزود: امیدواریم بحث ساخت و سازهای غیرمجاز متوقف و این مهم براساس نقشه باشد.

 

 

وحیدی یادآور شد: مسئولان با ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در نایسر و جدیت مردم در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، زمینه ساماندهی این ناحیه منفصل شهری را فراهم سازند.

 

 

وزیر کشور در ادامه با ۲ خانواده شهیدان شهیده اسدی و شهید قادری دیدار و با حضور در مزار امام زاده هاجر خاتون خواهر امام رضا(ع) به مقام شامخ این بانوی بزرگوار و همچنین شهیده فاطمه اسدی ادای احترام کرد.

 

 

وزیر کشور همچنین از بافت سنتی و تاریخی شهر سنندج شامل پارک شهدا و موزه مردم شناسی در سنندج بازدید کرد.

 

 

رییس جمهور امروز همراه با چند تن از وزرا و معاونان خود، به استان کردستان سفر کرده است.

کد خبر 1194102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha