حضور رئیس جمهور میان نمازگزاران مسجد جامع سنندج

آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم بعدازظهر امروز در جمع نمازگزاران اهل سنت سنندج در مسجد جامع این شهر حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم امروز جمعه 17 تیرماه در برنامه سفر یک روزه خود به کردستان در مسجد جامع سنندج حضور یافت و نماز ظهر امروز را با نمازگزاران اهل سنت این شهرستان اقامه کرد.

 

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: بزرگترین مشکل و دغدغه مردم کشور به ویژه کردستان، مسکن، بیکاری و پایین بودن قدرت خرید آنان و همچنین نبود واحدهای تولیدی و کارخانجات است که مسئولان باید با دلسوزی آن را برطرف کنند.

 

 

وی افزود: حضور آیت الله رئیسی در استان، نشان از عشق و علاقه وی به این خطه از ایران اسلامی است و قطعا با تلاش دولت سیزدهم، شاهد رفع مشکلات و توسعه استان خواهیم بود.

 

 

امام جمعه سنندج خطاب به رییس جمهور گفت: به میان مردمی آمده‌اید که در طول تاریخ و انقلاب اسلامی، در برابر تمام تحریم‌ها و توطئه‌ها ایستاده‌اند و تقدیم ۱۰ هزار شهید و جانباز و ایثارگر دلیلی بر این ادعا است.

 

 

ماموستا رستمی سفر رییس جمهور به کردستان را مایه خیر و برکت دانست و تصریح کرد: مسئولان باید برای رفع مشکل به استان‌ها سفر کنند نه رفع تکلیف و این مهم را خوشبختانه رییس جمهور در سفرهای خود، ثابت کرده و تلاش آیت الله رییسی و هیات دولت برای رفع مشکلات قابل تقدیر است.

 

 

وی به اختصاص ۱۶ هزار میلیارد تومان بودجه به استان در سفر رییس جمهور پرداخت و اعلام کرد: این اعتبار رقم بزرگی است اما باید نظارت بر هزینه کرد آن در بخش‌های مختلف وجود داشته باشد تا در راستای توسعه منطقه هزینه شود.

 

 

امام جمعه سنندج یادآور شد: در سفر رهبری در سال ۱۳۸۸ نیز ۸۰۰ میلیارد تومان بودجه به استان اختصاص یافت که هنوز از برکات آن بهره‌مند هستیم اما اگر با نظارت درست هزینه می‌شد، امروز خیلی از مشکلات استان برطرف شده بود.

 

 

ماموستا رستمی به عید قربان و آیین حج اشاره کرد و گفت: حج نماد اتحاد، یکدستی و یکرنگی و عدالت است و همه از جمله مسئولان کشورهای اسلامی باید از آن درس گرفته و برای حفظ انسجام مسلمانان گام بردارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1194109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha