آغاز مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات

مراسم برائت از مشركين با حضور حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالفتاح نواب نماينده ولي فقيه و سرپرست زائران كشورمان؛ آقای سيدصادق حسيني رئيس سازمان حج و زيارت و جمع كثيري از زائران ايراني بيت الله الحرام در صحراي عرفات آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم برائت از مشركين با حضور حجت الاسلام و المسلمين  سيد عبدالفتاح نواب نماينده ولي فقيه و سرپرست زائران كشورمان؛ آقای سيدصادق حسيني رئيس سازمان حج و زيارت و جمع كثيري از زائران ايراني بيت الله الحرام در صحراي عرفات آغاز شد.  

 

 اين مراسم كه نمايندگان بيوت مراجع عظام نيز در آن حضور دارند  با مداحی حاج مهدی سماواتی و قرائت مناجات اميرمومنان در مسجد كوفه و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. 

برپايه اين گزارش، حجت الاسلام و المسلمين سيد عبدالفتاح نواب نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت پيام حج مقام معظم رهبري را تا دقايقي ديگر در اين مراسم قرائت خواهد كرد.
زائران ايراني كه شب گذشته را به رازو نياز به درگاه الهي گذرانده بودند از صبح امروز با جضور در چادر بعثه مقام معظم رهبري براي شركت در اين مراسم آماده مي شدند.
شعارهاي مرگ بر آمريكاي خونخوار، چپاولگر، توطئه گر و پيمان شكن و مرگ براسرائيل غاصب، عامل بحران، خون خوار، متجاوز و كودك كش  بر روی تابلو نوشته هايي كه در محوطه داخلي چادر نصب شده و همچنين در دستان زائران دیده می شود. 
شماری از جانباران سرافراز دفاع مقدس نیز که درقالب کاروان جانبازان به سرزمین وحی مشرف شده اند در کنارجایگاه مستقر شده اند.
دراین لحظه شعارهاي ضد استكباري و ضد صهيونيستي زائران بيت الله الحرام در حمايت از فلسطين و فلسطينيان و تاكيد بر وحدت امت اسلامي در فضای چادر بعثه مقام معظم رهبری طنین انداز شده است. 
 

 

 

کد خبر 1194126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha