حضور پرشور نوجوانان کانون «مفتح الابواب» وردنجان در کلاس نقاشی اوقات فراغت

رفيعی وردنجانی گفت: کلاس نقاشی با حضور پرشور نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» در مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان برگزار شد.

«احمد رفيعی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کلاس نقاشی با حضور پرشور نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» در مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان ادامه داد: فعالیت‌های مختلفی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بچه‌های مسجد با شعار «مسجد، شور بندگی، نشاط زندگی» توسط اعضای این کانون طراحی شده است.

 

وی ادامه داد: هرکدام از این برنامه ‌ها با هدف تحقق جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مسجد، ترویج معارف اسلامی، مهارت ‌آموزی و نشاط بخشی در تابستان ۱۴۰۱ در کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» اجرا می‌شود.

 

رفيعی وردنجانی گفت: ایجاد بستر مناسب برای نزدیک شدن و انس گرفتن جوانان و نوجوانان با رشته‌های فرهنگی و هنری یکی از مهمترین اهداف پیش بینی شده در طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

وی افزود: طراحی و نقاشی، سیاه قلم و کامپیوتر زبان شعر و قصه، سرود، قرآن و احکام قصه های قرآنی پخش فیلم، کمک های اولیه، رشته های ورزشی از جمله کاراته و دفاع شخصی از فعالیت ها و کلاس های آموزشی طرح اوقات فراغت در کانون «مفتح الابواب» مسجد و حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر وردنجان است.

 

وی گفت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اعضای کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» را دانش‌آموزان تشکیل می دهند، جلسات متعددی به منظور همکاری با آموزش و پرورش و کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» برگزار شد که در نهایت مقرر شد فضاهای آموزشی آموزش و پرورش به صورت رایگان در اختیار کانون فرهنگی هنری «مفتح الابواب» قرار بگیرد.

 

کد خبر 1194219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha