میزبانی نشست فرهنگی القمر از ۴۰ جوان در استان میسان

مرکز نشست فرهنگی القمر وابسته به بخش امور فکری و فرهنگی آستان قدس عباسی میزبان هیئتی متشکل از ۴۰ جوان در استان میسان از شهرستان المیمونه بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، علی السعيدی، مربی این مرکز به شبکه جهانی الکفیل گفت: آستان قدس عباسی همه مباحث مفید و جدید را به همه اقشار جامعه به ویژه جوانان ارائه می کند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند. به همین منظور نشست فرهنگی القمر در چارچوب برنامه های خود برای مشارکت در ارتقای سطح فرهنگی و معرفتی این قشر میزبان هیئتی از شهرستان المیمونه در استان میسان بود.

وی ادامه داد: این مرکز جلسات و کارگاههایی را تحت نظارت کادر متخصصی برگزار کرد که با محوریت توسعه انسانی، عقیدتی، مساله مهدوی و پاسخ به شبهات بود.

السعیدی تاکید کرد: نسل جوانان سنگ بنای جامعه است و صلح این نسل صلح جامعه است. ما از طریق برنامه های مرکز نشست فرهنگی القمر تلاش می‌کنیم این نسل را به سمت امنیت و خیر سوق دهیم تا رهبران آینده این کشور باشند و این جامعه را حفظ کنند.

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان در این برنامه از آستان قدس عباسی و مسئولان این برنامه که اطلاعات مهمی را به آنها ارائه کردند و نحوه تعامل با یکدیگر و مواجهه با مشکلات زندگی را به آنها آموزش دادند قدردانی کردند.

کد خبر 1194237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha