آیین مسابقه فرهنگی ویژه نوجوانان و جوانان به مناسبت هفته حجاب و عفاف

دانایی با اشاره به اهمیت مقوله حجاب و عفاف در جامعه گفت: نوجوانان و جوانان می توانند به مناسبت هفته حجاب و عفاف آثار تصویری، دلنوشته، فیلم با محوریت کانون فرهنگی هنری محله خود تهیه و به این خبرگزاری ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدیه دانایی» با اشاره به اهمیت مقوله حجاب و عفاف در جامعه گفت: نوجوانان و جوانان می توانند به مناسبت هفته حجاب و عفاف آثار تصویری، دلنوشته، فیلم با محوریت کانون فرهنگی هنری محله خود تهیه و به این خبرگزاری ارسال کنند. 

 

نماینده خبرگزاری شبستان استان البرز افزود: یکی از محورهای راهبردی در بحث مقوله حجاب و عفاف توجه به جایگاه کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با بهره مندی از ظرفیت نوجوانان و جوانان در امر ترویج فرهنگ دینی فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت پیاده سازی فرهنگ حجاب و عفاف اظهار کرد: علاقمندان به منظور شرکت در این مسابقه فرهنگی می توانند در قالب تصویر، دلنوشته و فیلم از اقدامات خود در زمینه حجاب و عفاف با محوریت مسجد محله شرکت کنند.

 

گفتنی است، علاقمندان می توانند آثار خود را به شماره ۰۹۳۷۳۳۶۸۸۷۱ به ایتا، گپ و دیگر شبکه های مجازی رسانه ای و یا دفتر خبرگزاری شبستان در البرز واقع در بلوار امامزاده حسن(ع)، جنب مصلی نماز جمعه، خیابان شهید نصرتی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز دفتر خبرگزاری شبستان استان البرز ارسال نمایند. 

 

 

کد خبر 1194255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha