اجرای پویش «عید تا عید» در بهزیستی فارس

هوشیار گفت: با هدف توزیع گوشت نذری میان جامعه هدف بهزیتی فارس، پویش «عید تا عید» از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا هوشیار»، امروز (شنبه 18 تیر) از اجرای پویش «عید تا عید» در بهزیستی فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این پویش از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم در بهزیتسی استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: این پویش با هدف استفاده از پتانسیل و ظرفیت مردم نوع دوست و خیر استان فارس برای تامین بخشی از نیازمندی های خانواده های تحت پوشش در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم استان فارس در عید قربان برای تحویل سریع به جامعه هدف بهزیستی، گوشت نذری و قربانی خود را به اداره ها، مجتمع ها و موسسه های خیریه تحت نظارت بهزیستی در سطح استان فارس تحویل دهند.

هوشیار از برگزاری عید بزرگ امامت و ولایت «غدیر» نیز خبر داد و بیان کرد: در روز عید سعید غدیر، بهزیستی فارس طرح «اطعام غدیر» را نیز با همت استان فارسی های سخاوتمند برگزار خواهد کرد تا غذای گرم در اختیار خانواده ‌های نیازمند قرار بگیرد.

وی اعلام کرد: مردم نیک اندیش فارس می توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶ واریز کنند و یا از طریق کد دستوری#۱۴۰۰۰۱۲۴۷۳۳* و درگاه اینترنتیMosharekat.Behzisti.ir به واریز وجه اقدام کنند.

کد خبر 1194257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha