زیرساخت‌های شبکه ارتباطی تلفن همراه اول در روستای سراب قامیش ارتقا یافت

حکمت گفت: به منظور پاسخگویی به مطالبات مخابراتی مشتریان، زیرساخت‌های شبکه ارتباطی تلفن همراه اول در روستای سراب قامیش سنندج تقویت و ارتقا داده شد.

آزاد حکمت  مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اینکه روستای سراب قامیش در محدوده سد وحدت به عنوان یکی از نقاط گردشگری شهرستان سنندج قرار دارد و علاوه بر استفاده ساکنین این روستا شاهد بهره مندی گردشگران در این نقطه از خدمات تلفن همراه هستیم اظهارداشت:در راستای پاسخگویی و ایجاد پایداری سرویس‌های مخابراتی، شبکه ارتباطی تلفن همراه در این روستا ارتقا یافت.

 

وی توجه به مشکلات پوشش تلفن همراه در روستای سراب قامیش سنندج و پیگیری‌های مستمر برای رفع این مسئله افزود: تامین تجهیزات و اجرای عملیات نصب و راه اندازی و همچنین دریافت مجوز الحاق به شبکه کشوری، از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا است.  

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد:بر اساس بررسی و ارزیابی کارشناسان مخابراتی در این حوزه ، جهت تکمیل و تقویت بیشتر پوشش تلفن همراه در این روستا، یک سایت جدید تلفن همراه نصب و راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 

حکمت ضمن تشریح روند پروژه فوق در دو حوزه انتقال و توسعه و نگهداری سیار افزود:با این اقدام سطح کیفی خدمات تلفن همراه در روستای سراب قامیش و راه های مواصلاتی به این روستا به صورت چشمگیر ارتقا و توسعه یافته است.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد:درحال حاضر انتقال پیام از طریق تلفن همراه به صورت voice وdata، دسترسی سریع تر به اطلاعات و محتواهای فضای مجازی،برقراری ارتباط پایدار و بدون مشکل با سرعت بالاتر برای مشتریان فراهم شده است.

 

وی با بیان این مهم که مخابرات منطقه علاوه بر رصد و کنترل شبانه روزی زیرساختها و لینک‌های ارتباطی در سطح استان پذیرای اعلام مشکلات ارتباطیِ احتمالی از سوی مشتریان فهیم است خاطرنشان ساخت: درگاههای حضوری و غیرحضوری مختلفی به صورت رایگان جهت استفاده و برقراری ارتباط از سوی مشتریان تعریف و راه‌اندازی شده است.

کد خبر 1194327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha