تاکید فرماندار آران و بیدگل بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: حمایت از تولید، کلید حل مشکلات کشور است و دولت از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده می کند.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بدگل گفت: حمایت از تولید، کلید حل مشکلات کشور است و دولت از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده می کند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: در این راستا دو نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل طی سه ماهه نخست سال‌جاری برگزار شد. در این نشست‌ها مشکلات بیش از ۲۰ شرکت و واحد تولیدی در حوزه تسهیلات بانکی، تامین منابع آبی، واگذاری زمین، تامین گاز و زیست محیطی بررسی شد.

 

رضایی بیان داشت: همچنین در جریان سفر استاندار به شهرستان آران و بیدگل، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مدیران کل ستادی برگزار و طرح توسعه مناطق صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی و هلال مطرح و بررسی شد.


وی خاطرنشان کرد: مشکلات اسناد مالکیت و تامین آب واحدهای تولیدی منطقه صنعتی هلال و سلیمان صباحی و همچنین تقویت شبکه مخابراتی منطقه صنعتی فیض‌آباد و مشکلات کوره‌داران آجرپزی ابوزیدآباد در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان آران و بیدگل با حضور معاون استاندار اصفهان اعلام نظر شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: در ستاد تسهیل، اصل بر گره‌گشایی و رونق تولید است تا قوانین به نفع مردم تفسیر شود و از حداکثر ظرفیت برای تسهیل حوزه صنعت و تولید استفاده شود.

 

رضایی در ادامه بر احیای واحدهای نیمه فعال یا غیرفعال واحدهای تولیدی شهرستان آران و بیدگل تاکید کرد و گفت: فعالیت مستمر و کارشناسی ستاد تسهیل، بهترین ظرفیت برای پیگیری مسایل و مشکلات صنایع و طرح‌های تولیدی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان برای رفع موانع تولید است.

 

فرماندار آران و بیدگل خاطر نشان کرد: واحدهاي توليدي کوچک و متوسط و طرح‌هاي نيمه تمام توليدي با پيشرفت فيزيکي بيش از ۳۰ درصد و داراي مجوز معتبر از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌توانند برای دریافت تسهیلات با مراجعه به سامانه بهین یاب به آدرس اینترنتی www.behinyab.ir تسهیلات دریافت کنند.

 

رضایی ادامه داد: در این طرح اولويت با بنگاه هايي است که عمدتاً داراي مشکلات نقدينگي بوده و از لحاظ ظرفيت توليد، دانش فني، توان مديريت و بازار، مشکلي که مانع راه‌اندازي يا افزايش توليد باشد، نداشته و با دريافت اين تسهيلات قادر به راه اندازي طرح ، تکميل يا افزايش ظرفيت واحد و ايجاد اشتغال جديد می‌باشند.

 

 شهرستان آران و بیدگل با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر دارای ۸۱۰ واحد صنعتی در مناطق صنعتی سلیمان صباحی، هلال، انصار، مالک اشتر و شهرک صنعتی قدس و نرخ بیکاری کمتر از ۵ درصد است.

کد خبر 1194342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha