اقامه نماز عید سعید قربان در ۷۵ نقطه از استان فارس

حجت ‌الاسلام حاجی ‌پور گفت: مجموعا در ۷۵ نقطه از استان فارس نماز عید سعید قربان با فاصله‌ گذاری اجتماعی و در فضای باز اقامه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت ‌الاسلام «عادل حاجی ‌پور»، امروز (شنبه 18 تیر) ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان در جمع خبرنگاران گفت: نماز عید قربان در فارس همزمان با سراسر کشور در تمام شهرهایی که نماز جمعه در آنها اقامه می ‌شود، برپا خواهد شد.

مسئول شورای سیاست‌ گذاری ائمه جمعه فارس افزود: 2 شهر استان فارس هنوز امام جمعه ندارند اما مجموعا در ۷۵ نقطه از استان فارس نماز عید سعید قربان اقامه خواهد شد.

وی اعلام کرد: نماز عید قربان ساعت هفت در تمام این نقاط اقامه خواهد شد و در شهر شیراز نیز نماز عید قربان با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و به امامت آیت‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز برپا می شود.

حجت ‌الاسلام حاجی ‌پور تاکید کرد: در خصوص تمهیدات بهداشتی نیز تابع دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم و برای اقامه نماز عید قربان تاکنون دستورالعمل جدیدی صادر نشده و این نماز باشکوه همچون نماز عید سعید فطر و با فاصله‌ گذاری اجتماعی و در فضای باز برگزار خواهد شد .

کد خبر 1194354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha