آغاز به کار رادیو غدیر، صدای ولایت، ندای مودّت

مدیر رادیو معارف از راه‌اندازی رادیو غدیر همزمان با شب عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، مسعود کاویانی امروز(شنبه ۱۸ تیر)در نشست خبری راه اندازی رادیو غدیر با اشاره به اهدافِ راه‌اندازی این رادیو گفت: موضوع غدیر یکی از مباحث بسیار مهم گفتمان اسلامی و تشیع است؛ تا کنون بحثِ غدیر را به عنوان یک مناسبت درنظر گرفتیم و برنامه سالانه درباره آن نداشته ایم.

 

مدیر رادیو معارف افزود: در واقع زیست‌مان زیست غدیری نبوده و همه بخش‌ها آنگونه که باید برای آن برنامه‌ریزی مدونی نداشته‌اند. شاید یکی از هدف‌های اصلی راه‌اندازی رادیو غدیر همین نکته بوده که «غدیر» به عنوان یکی از اصول اولیه همچون محرم و عاشورا که برای آن برنامه‌ریزی داریم غدیر هم به همین کیفیت توجه برسد.

 

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی که برای چند روز ایام ولایت و امامت درنظر گرفته‌ایم برای فرهنگسازی زیستِ غدیری است. یکی از اهداف ما در رادیو معارف از تبیین مباحث غدیر، نشان دادن اهمیت این مسئله در موضوع ولایت و امامت است که مهمترین ستونِ این خیمه‌گاه به شمار می‌رود. باید بیشتر روی موضوع «غدیر» کار کنیم تا زیست‌مان ولایی و غدیری باشد.

 

مدیر رادیو معارف با اشاره به ضرورت تبلیغ فرهنگ غدیر گفت: وحدت یکی از گفتمان‌های راهبردی است که مسئله غدیر می‌تواند مبنای وحدت میان مسلمانان قرار بگیرد.

 

مدیر رادیو معارف افزود: رادیو غدیر با عنوان «صدای ولایت، ندای مودّت» از امشب تا پایان ذی الحجه راه‌اندازی می‌شود و از موج  FM ردیف 95.5 قابل دسترس عموم مخاطبان است.

 

وی یادآور شد:رادیو غدیر از ساعت ۲۲ امشب  ۱۸ تیرماه فعالیت خود را آغاز و تا پایان ذی‌الحجه روی آنتن خواهد بود.

کد خبر 1194448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha