مقابله جنگ نرم دشمن نیازمند کار فرهنگی کرد

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران گفت: عفاف و حجاب از موضوعات مهم جامعه است و دشمن این حوزه را هدف قرار داده و در مقابل جنگ نرم دشمن باید کار فرهنگی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «نعمت اله حاتمی» در نشست عفاف و حجاب شهرستان که با حضور ادارات فرهنگی و اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: شورای امر به معروف ونهی از منکر در ادارات فعال شود ومدیران ادارات در این زمینه اقدام نمایند.

 

وی تاکید کرد: تبیین اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و ادارات اهمیت بسیار زیادی دارد و اجرای مؤثر و کارآمد برنامه‌ها در این زمینه مستلزم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است.

 

حاتمی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در شریعت و نظام جمهوری اسلامی که بسیار مورد توجه قرار گرفته، موضوع عفاف و حجاب است.

 

فرمانده سپاه ناحیه دهلران  نیز با اشاره به هفته عفاف و حجاب، تصریح کرد: باید با هم اندیشی و مصوبات کاربردی و اجرایی کردن آنها اقدام و عمل در  حجاب و عفاف مد نظر قرار دهیم.

 

سرهنگ مرغزاری به برنامه های این هفته اشاره کرد و افزود: فضا سازی فرهنگی و تبلیغی در این زمینه در ادارات و شهرها، بخش ها و روستاها موثر است و شهرداران به این مهم عنایت ویژه داشته باشند.

 

وی به برگزاری اجتماع مادران و دختران فاطمی (س) به مناسبت هفته عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این برنامه با هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرستان اجرا می شود

کد خبر 1194513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha