مسجدی ها با زمزمه دعای عرفه به استقبال دهه امامت و ولایت می روند

مراسم پرفيض و معنوي قرائت دعاي عرفه، عصر شنبه ۱۸ تيرماه جاري به همت فعالان کانون هاي فرهنگی و هنری مساجد در نقاط شهري و روستايي خراسان شمالي برگزار مي شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: مراسم پر فیض و سراسر معنوی قرائت دعای عرفه  امام حسین علیه السلام که یکی از اعمال سفارش شده در روز  نهم ذی الحجه است با شکوه هرچه بیشتر به همت فعالان کانون های مساجد استان در نقاط مختلف شهری و روستایی برگزار می شود.

 

وی برگزاری این مراسم معنوی با یاد شهدا در برخی مساجد و همراهی و مشارکت ارکان مساجد را از ویژگی این مراسم به همت اهالی فهما در استان نام برد و گفت: فعالان  کانونهای استان با برگزاری این مراسم معنوی به استقبال دهه امامت و ولایت و نکوداشت اعیاد سعید قربان و غدیر می روند.

 

شیرازیان تهیه هدیه های عیدانه شامل بسته های معیشتی و توزیع آن بین خانواده های نیازمند، برگزاری مسابقات فرهنگی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با موضوع  اهمیت و نقش جایگاه امامت و ولایت  از اهم این برنامه ها می توان نام برد.

 

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی، اجرای طرح محله های دوستی در قالب آموزش های فرهنگی و هنری در مساجد و ترویج  آموزه های دینی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهرستان های استان، برگزاری نشست آموزشی رابطان کانون های مساجد استان با هدف آموزش بخش های چهارمین دوره برگزاری رویداد ملی فهما را از دیگر برنامه های ویژه دهه امامت و ولایت نام برد.

 

کد خبر 1194525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha