آب و جاده اولویت اصلی شهر و بخش دیهوک است

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آب و جاده اولویت اصلی شهر و بخش دیهوک است، گفت: بقیه مشکلات این شهر باید بررسی و بنا بر اهمیتی که دارند در دستور کار برای مرتفع شدن قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ «جواد قناعت» عصر (18 خرداد) در دیدار با فرماندار ویژه طبس، امام جمعه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و بخش دیهوک با بیان اینکه شهر و بخش دیهوک مردمانی متدین و انقلابی دارد، اظهار کرد: شهر دیهوک نقطه اتصال خراسان جنوبی با استان‌های همجوار است که باید توجه بیشتری به آن شود.

 

وی با اشاره به اینکه بنده تاکنون چندین مرتبه از ابتدای مسئولیت سکانداری خراسان جنوبی به دیهوک سفر داشته ام و از نزدیک در جریان بخش زیادی از مشکلات هستم، گفت: اولویت اول شهر دیهوک آب آشامیدنی و سپس جاده است.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه میدان ورودی به دیهوک نیازمند به زیباسازی است، افزود: میدان ورودی به شهر فردوس از سمت طبس یک نقطه کلیدی و مهم در ورودی استان است که باید به بهترین شکل ممکن زیباسازی و مرتب شود و از نظر ترافیکی و ایمن سازی جاده ای نیز مشکلات آن رفع گردد.

 

قناعت با اشاره به درخواست اعضای شورای شهر دیهوک مبنی بر ساخت بیمارستان در این شهر، گفت: این بیمارستان به دلیل داشتن خیر برای ساخت باید سریعتر در دستور کار مدیران قرار گیرد و زمین مورد نظر برای ساخت آن تعیین شود.

 

وی وجود یک خیر برای ساخت این بیمارستان را یک فرصت مغتنم و مهم برای خدمت به مردم دیهوک عنوان کرد و ادامه داد: معاونت عمرانی استاندار به همراه فرماندار ویژه طبس و مدیرکل راه و شهرسازی برای تامین زمین مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان هر چه زودتر جلسه ای را برگزار کنند.

 

مقام عالی دولت در استان با اشاره به سفر وزیر ورزش به خراسان جنوبی در آینده نزدیک، گفت: بخش دیهوک در سفر وزیر ورزش به صورت ویژه دیده شده است که در سفر وزیر به استان پروژه های ورزشی این شهر نیز مورد تاکید قرار خواهد گرفت.

 

قناعت افزود: درخواست هایی را که شهردار و اعضای شورای شهر و بخش دیهوک در جلسه مطرح کردند، معاونت امور عمرانی و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آنها را طی جلساتی مجزا و متعدد با حضور مدیران کل مربوطه مطرح و در مورد آنها تصمیم گیری و در نهایت گزارش این جلسات را به بنده ارائه دهند.

 

 

 

کد خبر 1194534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha