کمک و نذورات خیران در ۱۹۰ پایگاه جمع آوری می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: کمک های خیران استان به مناسبت عید قربان در ۱۹۰ پایگاه جمع آوری می شود که این پایگاه ها از امروز فعال است.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کمک های خیران استان به مناسبت عید قربان در 190 پایگاه جمع آوری می شود، اظهارداشت: پیش بینی می شود امسال بیش از پنج میلیارد تومان کمک خیران در عیدقربان امسال از خیران جمع آوری شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی افزود: در آستانه عید سعید قربان، 11 قربانگاه و 190 پایگاه در استان آماده دریافت نذورات قربانی و کمک های مردم و حجاج بیت الله الحرام است.

 

وی افزود: امسال نیز با حضور کارشناسان شبکه های بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و دامپزشکی استان، ساز و کار مناسبی برای مشارکت خیران و توزیع گوشت های قربانی در بین نیازمندان طراحی و تدارک دیده شده است.

 

الهی راد استفاده از کد دستوری #058*8877* را راحت‌ترین مسیر برای مشارکت در یاری‌رساندن به نیازمندان در پرداخت نذورات قربانی دانست و گفت: سایر روش‌های غیرحضوری پرداخت از طریق شماره کارت 6037997950030610 نیز در کنار امکان مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان، در دسترس قرار دارد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهارداشت: نذرهای نیکوکاران بلافاصله پس از ذبح و بسته بندی و با رعایت نکات بهداشتی، میان نیازمندان توزیع می شود.

کد خبر 1194536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha