برگزاری ویژه برنامه «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در ٢۴ امامزاده گلستان 

حجت الاسلام سلیمانی فرد از برگزاری ویژه برنامه «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در ٣۵ امامزاده و بقعه متبرکه گلستان خبر داد.

حجت الاسلام«روح الله سلیمانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت، ٩٨ عنوان برنامه در قالب «ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در ٢۴ بقعه متبرکه گلستان برگزار می شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه این برنامه ها از روز گذشته (شنبه ١٨ تیر) آغاز شده، افزود: این برنامه ها به مدت ١٠ روز تا (٢٧ تیر) در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان ادامه دارد.

 

وی، برگزاری دعای عرفه در ١٢ امامزاده و بقعه متبرکه و پیرامون آن، مراسم ویژه شب عید غدیر در ٢٠ امامزاده، همایش بانوان ولایی در ١٣ امامزاده، مدیحه سرایی در ١٩ امامزاده، شعرخوانی آیینی در ١١ امامزاده و اطعام دهی ١۴ هزار و ٨۵٠ پرس غذا در ١٩ امامزاده، را از جمله برنامه های این دهه برشمرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد اظهارداشت: برگزاری مراسم خطبه خوانی، مراسم تجلیل از سادات خادم یا هیئت امناء، برپایی غرفه کودک و نوجوان، چند رسانه ای، مشاوره، عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی، ایستگاه همه واقف باشیم، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و اعزام مبلغ از دیگر برنامه های این ایام در امامزادگان استان است.

 

 

کد خبر 1194663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha