جشن های «عید تا عید» در گچساران برگزار می شود

به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر ویژه برنامه هایی در دستور کار مدیریت شهری دوگنبدان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شهردار دوگنبدان با تشریح ویژه‌برنامه‌های اعیاد قربان و غدیر در شهر دوگنبدان، گفت: تبیین حقانیت ولایت حضرت علی (ع)، تقویت علاقه مردم به ایشان و بزرگداشت سنت‌های اسلامی و ترویج جشن و شادی به مناسبت اعیاد اسلامی رویکردهای اصلی این برنامه‌هاست.


قشقایی افزود: امسال یک هم افزایی بین تمام واحدهای شهرداری و شورای اسلامی شهر وجود دارد که با هدف خدمت رسانی بهتر و بیشتر به شهروندان همه پای کار هستند .

 

وی در توضیح جزییات جشن های عید تا عید در سطح شهر خاطرنشان کرد: این جشن ها از امروز و عید سعید قربان از محله لبنان پایین تر از مسجد پارک شهر و راس ساعت ۹ شب آغاز خواهد شد.

 

شهردار دوگنبدان با اشاره به در نظر گرفتن ۶ محله برای برگزاری جشن، افزود: در روز شنبه ۱۴۰۱/۴/۲۵ محله پانصد دستگاه سمت راست پارک‌ محله ای معلم شاهد برگزاری این جشن ها خواهد بود.

 

وی تاریخ بعدی برگزاری جشن را در روز دوشنبه ۲۷ تیر ماه در کوی کارکنان دولت، بلوار شهید تاجگردون بین کوچه های ۶ و ۷ شمالی اعلام کرد.

 

قشقایی ادامه داد: اختتامیه و پایان جشنه ای عید تا عید در روز چهارشنبه ۲۹ تیر ماه در بوستان شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

 

شهردار دوگنبدان ابراز امیدواری کرد که شهروندان از برگزاری و کیفیت این جشن ها رضایت داشته و باعث تقویت روحیه شادی و نشاط این عزیزان شود.

کد خبر 1194674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha