ورزش روستایی جدی گرفته نشده است

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش روستایی جدی گرفته نشده است که نیاز به حمایت و تقویت دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «علی جدی» یک‌شنبه شب (19 تیرماه) در آیین افتتاح نخستین المپیادهای ورزشی شیروان با بیان اینکه ورزش روستایی جدی گرفته نشده است، اضافه کرد: شناسایی و کشف استعدادهای جوانان ورزشی در سطح روستا باید تقویت و حمایت های لازم صورت گیرد که ۱۷ زمین چمن مصنوعی فوتبال در سطح شهرستان در حال احداث است و در تلاش هستیم طرح های نیمه تمام ورزشی زودتر به اتمام برسد.


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه کرد ۱۰ میلیارد ریالی جهت برگزاری این المپیاد خاطرنشان کرد:  هدف از برگزاری چنین المپیادهایی نقش برجسته استعدادهای نونهالان و نوجوانان است که در این زمینه سعی شده به هیئت های نیمه فعال و مغفول شهرستان توجه ویژه ای صورت گیرد.


جدی گفت: باید حضور بانوان در ورزش ویژه دیده شود و حمایت های لازم صورت گیرد، ورزش بانوان از اولویت هاست و باید تلاش شود تا همواره به صورت مداوم فعالیت داشته باشند.

 

فرماندار شیروان هم گفت: پس از دو سال از شیوع کرونا که موجب تعطیلی بسیاری از باشگاه ها و برنامه های ورزشی شد اکنون استقبال ورزشکاران چندین برابر نسبت به قبل شده است.


«دولت اسماعیل زاده» اظهارکرد: این المپیاد نزد هیئت های ورزشی شهرستان گسترده و بی نظیر است که خلاقانه و ابتکارانه می باشد و از قبل تلاش های فراوانی برای باشکوه تر شدن مراسم صورت گرفته است.


وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این المپیاد، توسعه نشاط و شادابی ورزش در شهرستان و شکوفایی استعدادهای فرزندان است چرا که این شهرستان در زمینه ورزش ظرفیت ها، استعدادها و پتانسیل های بالایی دارد و ورزشکاران تمام رشته ها موفق به کسب رتبه های خوبی در سطح ملی شده اند.


اسماعیل زاده با اشاره به تعطیلی و نیمه تعطیلی برخی از هیئت های ورزشی شهرستان در ایام شیوع کرونا اضافه کرد: نیاز است تمام هیئت ها فعالیت مجدد و خوبی داشته باشند تا شاهد تحول عظیمی در ورزش پس از کرونا باشیم و به فعالیت خود همچنان ادامه دهند.

 

نخستین المپیاد ورزشی شهرستان شیروان در ۳۳ رشته ورزشی به مدت دو هفته در رده های سنی مختلف ادامه دارد.

کد خبر 1194702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha