اجرای طرح نشاط معنوی در ایام فراغت تابستانی

جهان اسلامی گفت: طرح نشاط معنوی از ابتدای تیرماه هم زمان با ایام فراغت تابستانی در بقعه متبرکه شاخص امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه آغاز شده است.

«جهان اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: طرح نشاط معنوی از ابتدای تیرماه هم زمان با ایام فراغت تابستانی در بقعه متبرکه شاخص امامزاده سلطان سید احمد ساردوئیه آغاز شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت با اشاره به این که طرح نشاط معنوی تا ۶ مرداد ماه ادامه دارد، افزود: در اجرای این طرح از ظرفیت مبلغین اعزامی به عنوان مربی استفاده شده است.

 

وی بیان کرد: در راستای اجرای طرح نشاط معنوی دوره های آموزشی معارف قرآن کریم همچون روخوانی، روانخوانی، حفظ، صحت قرائت نماز و بیان احکام شرعی در حال برگزاری است.

 

اسلامی ابراز کرد: بخش دیگری از برنامه های طرح نشاط معنوی شامل آشنایی با فضای مجازی و آداب معاشرت اجتماعی است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز دوره آموزش تفسیر قرآن کریم از شنبه تا چهارشنبه هر هفته در حال برگزاری است.

 

وی اظهار کرد: مخاطبین طرح نشاط معنوی رده های سنی ۸ تا ۱۸ سال هستند که به صورت رایگان از آموزش های این طرح بهره مند می شوند.

 

وی در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد با هدف غنی سازی اوقات فراغت تابستانی، برگزاری دوره های آموزش مهارت های ۱۰ گانه زندگی از جمله مدیریت هیجان و کنترل خشم، ارتباطات موثر، حل مسئله و تصمیم گیری زیر نظر مربیان سبک زندگی اسلامی است.

کد خبر 1194783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha