هم اندیشی و هم افزایی برای اجرای طرح ملی فهما با هدف تحقق مسجد تراز اسلامی ضروری است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی چهارمین دوره طرح ملی فهما که در قالب رواق های ۱۲ گانه برگزار می شود گفت: هم اندیشی و هم افزایی برای اجرای طرح ملی فهما با محوریت مسجد تراز اسلامی ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست هفتگی که دوشنبه ۲۰ تیر در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز برگزار شد گفت: هم اندیشی و هم افزایی برای اجرای طرح ملی فهما با محوریت مسجد تراز اسلامی ضروری است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: همزمانی دهه ولایت و امامت با ایام اوقات فراغت بستری از رشد فرهنگی و هنری را برای فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فراهم ساخته است. 

 

وی با اشاره به اهمیت هم اندیشی و هم افزایی با هدف رشد برنامه های کانون های فرهنگی هنری با محوریت مساجد محله اظهار کرد: نشست هم اندیشی اوقات فراغت با حضور برترین های فهما البرز هفته گذشته برگزار شد که طی آن در زمینه تهیه و نشر کتابچه ای با هدف تبیین برنامه های اوقاف فراغت اتفاق نظر شد. 

 

مدیر ستاد فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: طرح ملی فهما یکی از طرح های فرهنگی هنری با محوریت مسجد است که در قالب رواق های ۱۲ گانه طرح ریزی شده و زمینه رقابت اثرگذار فعالان مسجدی را فراهم کرده است. 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1194840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha