تجلیل از «بابک طیبی» در ویژه برنامه «از تبار قلم» در فارس

دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» نهاد کتابخانه های عمومی کشور با تجلیل از «بابک طیبی»، نویسنده شیرازی در شیراز برگزار می ‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» نهاد کتابخانه های عمومی کشور ۲۱ تیرماه با تجلیل از «بابک طیبی»، نویسنده شیرازی در شیراز برگزار خواهد شد.

این برنامه ساعت 10 روز 21 تیر به مناسبت روز «قلم» و روز ملی «ادبیات کودک و نوجوان» و با حضور «غلامرضا کافی»، شاعر و استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه شیراز و «عبدالرضا قیصری»، شاعر و معاون حوزه هنری فارس و جمعی شاعران و علاقمندان در سالن کتابدار کتابخانه عمومی «رئیسی اردکانی» شیراز برگزار خواهد شد.

علاوه بر فرصت حضوری در برنامه، از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/nahaad/farspl فرصت شرکت علاقمندان در این نشست فراهم شده است.

خاطر نشان می شود، «بابک طیبی» متولد  ۱۳۵۲ در شیراز است که اولین کتاب وی با عنوان «پایی از این دست تماشا» در سال ۷۹ چاپ شد و جایزه بهترین رمان جشنواره کتاب دفاع مقدس را کسب کرد.

در سال ۸۵ رمان «از پله صدای دف می آید» وی چاپ شد و 2 جایزه کسب کرد و «چشم های خردلی»، «انار پشت پا»، «یک قطره دو چشم»، «برف های داغ»، «نه مثل غرب نه مثل جنوب»، «رنج نارنج»، «زنده رود در تکریت» از سایر کتاب های این نویسنده شیرازی است.

کد خبر 1194905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha