توزیع گوشت قربانی بین نیازمندان توسط فعالان کانون های مساجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد در نقاط مختلف استان به مناسبت عید سعید قربان گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع کردند.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون های مساجد در نقاط مختلف استان به مناسبت عید سعید قربان گوشت قربانی در بین نیازمندان توزیع کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: سنت حسنه همدلی و همیاری بچه های مسجد در عید سعید قربان بسیار عالی بود و همکاری خوبی بین فعالان کانون های مساجد و خیرین برای توزیع گوشت قربانی به وجود آمد.

 

 

وی اعلام داشت: از همه بچه های مسجد که در این جهاد همدلی همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم چنین برنامه های خیرخواهانه با هدف ترویج فرهنگ احساس و نیکوکاری در کانون های مساجد ادامه داشته باشد.

 

 

آمون تاکید کرد: اقامه نماز عید قربان و برپایی آئین قرائت دعای عرفه در کانون های مساجد از دیگر برنامه ها به همین مناسبت بود.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: خیرین محلات نیز مشارکت خوبی در این برنامه های خیرخواهانه داشتند و این همکاری موجب افزایش همدلی بچه های مسجد برای کمک نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا شده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1194938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha