توزیع ۵۵۲کیلوگرم گوشت نذری بین نیازمندان شهرستان فریدونکنار

آزادی کناری از توزیع ۵۵۲‌ کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان فریدونکناری در قالب طرح «مشارکت نذر قربانی» خبر داد و گفت: برای تهیه این میزان گوشت نذری ۴۹ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان هزینه شده است.

 «محمد مهدی آزادی کناری»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان فریدونکنار اشاره و اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت نیز فعالیت های محرومیت زدایی این خادمیاران در کنار سایر برنامه های فرهنگی و ارزشی تداوم خواهد داشت.

 

مسئول دفتر خدمت رضوی شهرستان فریدونکنار به همت خادمیاران رضوی این شهرستان برای توزیع گوشت نذری بین نیازمندان در روز عید قربان به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان(عج) اشاره و بیان کرد: طرح مشارکت نذر قربانی برای تحقق این ماموریت خادمیاران رضوی در سطح شهرستان اجرایی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این طرح به‌ همت خادمیاران و خیرین گرامی، دفتر خدمت رضوی شهرستان، مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) و کانون‌های محلی به نیابت از ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در عید سعید قربان انجام شد که تعداد ۲۲ راس گوسفند قربانی شد.

 

آزادی کناری از توزیع ۵۵۲‌ کیلوگرم گوشت قربانی بین نیازمندان فریدونکناری خبر  داد و یادآورشد: از این میزان گوشت ۴۶۰ بسته گوشت به ارزش ۴۹ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تهیه و در اختیار جامعه هدف قرار گرفت.

 

 

کد خبر 1194941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha