سلسله همایش های «گوهر عفت» در امامزادگان اردبیل برگزار می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: سلسله همایش های «گوهر عفت» همزمان با هفته حجاب و عفاف در امامزادگان اردبیل برگزار می شود.

حجت الاسلام «مهدی ستوده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سلسله همایش های «گوهر عفت» همزمان با هفته حجاب و عفاف در امامزادگان اردبیل برگزار می شود.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته 6 ویژه برنامه با این عنوان همایش پیش بینی شده است که در امامزاده های اردبیل برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: اولین برنامه به همت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان در امامزاده صالح (ع) روز 20 تیرماه از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام ستوده اضافه کرد: دومین برنامه به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) در امامزاده سید صدرالدین (ع) روز 22 تیرماه ساعت 10 صبح و سومین برنامه به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد در امامزاده مسیرزاده خانم (ع) روز 22 تیرماه از ساعت 17 برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: چهارمین برنامه با حضور بسیجیان در امامزاده عبدالعزیز (ع) نیار روز 23 تیرماه از ساعت 11 صبح و پنجمین برنامه نیز به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در امامزاده حلیمه خاتم میر صالح (ع) روز 23 تیرماه ساعت 17 عصر برپا خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان افزود: ششمین برنامه نیز به همت این اداره کل در امامزاده حلیمه خاتون (ع) آقاباقر روز 25 تیرماه از ساعت 17 برگزار می شود.

 

حجت الاسلام ستوده عنوان کرد: از همه شهروندان دعوت می شود در این برنامه های فرهنگی حضور فعال داشته باشند و حضور برای عموم آزاد است.

 

وی اعلام داشت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و روشنگری در خصوص توطئه های دشمنان نسبت به مسئله حجاب و عفاف از مهمترین محورهای سخنرانی و تبیین در این برنامه های فرهنگی است.

 

کد خبر 1194959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha