برپایی نمایشگاه نقاشی عید تا عید در نکا

روحی از برپایی نمایشگاه نقاشی عید تا عید در نکا خبر داد و گفت: این نمایشگاه نقاشی به همت و تلاش هنرمندان نکایی در سالن اداره فرهنگ و ارشاداسلامی این شهرستان برپا شد.

« مهدی روحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: آثار نقاشی هنرجویان نکایی در قالب نقاشی در سبک های مختلف با نام نمایشگاه جاوید از عید قربان تا عید غدیر در سالن ارشاد نکا برپاست.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: تلاش شد تا در این نمایشگاه نقاشی، آثار هنرمندان نکایی برای افراد به نمایش گذاشته شود و از هنر و هنرمند حمایت شود.

 

وی خاطر نشان کرد: 100 اثر از بیش از 30 هنرمند به سبک رئال، مدادرنگی، روغن و سیاه قلم در رده های سنی 4 تا 50 سال به نمایش گذاشته شده است و افراد می توانند همه روزه در سالن ارشاد نکا از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

روحی گفت: این نمایشگاه نقاشی به همت و تلاش هنرمندان نکایی در سالن ارشاد و با هدف آشنایی عموم مردم هنردوست با آثار هنرمندان شهرستان و ایجاد انگیزه مضاعف در هنرمندان برپا شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا افزود: مهمترین هدف ما در ارشاد حمایت از هنر و هنرمند ایرانی و اسلامی و پاسداشت ارزش های انقلاب و نظام است و در این راستا با همه توان برای خدمت به اهالی فرهنگ و هنر آماده ایم و خدمت رسانی می کنیم.

 

وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه های هنرمندان در رشته های مختلف سالانه و در مناسبت های مختلف در ارشاد نکا برپا می شود و از هنرمندان در این راستا  و برای نمایش آثار خود حمایت می کنیم.

کد خبر 1194975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha